Czym kierować się przy wyborze hydraulika ?

Temat wyboru hydraulika który spełni nasze oczekiwania jest jeszcze szerszy niż wachlarz usług tegoż.

Pomyślałem więc że wymienię kilka punktów którymi powinniśmy się kierować w tym wyborze. Wiadomo że nikt nie lubi wzywać do domu fachowców, bo opinie o nich są jakie są, niemniej jednak udowodnię tutaj że nie taki diabeł straszny jak go malują.

1) Doświadczenie

Jest to główne kryterium którym powinniśmy się kierować, gdyż od tego zależy jakiej jakości będzie wykonywana u nas usługa. Nie chcemy żeby zjawił się ktoś kto przyjdzie, "rozgrzebie robotę", po czym stwierdzi że nie da się lub nie umie czegoś zrobić, i zostaniemy bez wody, a kolejny fachowiec nie przyjdzie od razu, tylko trzeba będzie czekać najpewniej kilka kolejnych dni. Tak więc jest to rzecz nadrzędna.

2) Ceny i terminy

Co do cen, to zawsze podaję je przez telefon po wywiadzie z klientem. Jeśli chodzi o wysokość cen, jest to zależne od wielu czynników, radzę jednak odrzucać propozycje tańsze o 30% lub droższe o 30% niż średnia rynkowa. Dlaczego? Znam ludzi którzy pracują jeden, dwa dni w tygodniu, bo wiedzą że zdesperowany klient zgodzi się na każdą cenę, jeżeli nie ma wody. Tacy fachowcy podają ceny dwu lub trzykrotnie wyższe, dzięki temu mają lepsze terminy, ponieważ w te dwa dni zarobią tyle co zwykły fachowiec w tydzień. Co do terminów to średnio wynoszą one od dwóch dni do dwóch tygodni. Podobnie jak z cenami, nie powinniśmy się kierować dużą dostępnością. Dobry fachowiec w średnich cenach ma co robić, więc jeżeli ktoś może pojawić się za pięć minut, powinna zapalić nam się lampka kontrolna.

3) Wykształcenie

Nie jest to konieczne i najważniejsze, ale dobrze jest jak fachowiec zna instalacje zarówno od strony teoretycznej jak i praktycznej. Mam stosowne wykształcenie, i pozwala mi ono poradzić sobie z najbardziej finezyjnymi problemami z jakimi mamy styczność w wypadku awarii.

4) Opinie

Wiadomo jak jest z opiniami. Zadowoleni klienci nie chcą się dzielić dobrymi opiniami, za to jeśli coś jest nie tak jakbyśmy oczekiwali, chcemy ostrzec innych. To normalne. Normalne jest również to że każdy może mieć gorszy dzień, nie móc odebrać telefonu czy cokolwiek innego co powoduje naszą złość i niechęć. Osobiście na pierwszym miejscu stawiam zadowolenie klienta, co wyraża się w moich opiniach. 

Zrzut%20ekranu%202021-05-2%20o%2013.46_e